fins aquí és la carta denúncia que he enviat a un diari i també la incidència que he posat a la web de l'ajuntament. no se'm permet més, si poso paraules "lletges" em censuren. civisme i llibertat per sobre de tot en aquesta gran societat. irònic. no se com no s'ennueguen amb aquestes paraules quan les diuen. però aixó és el meu blog, i tot i que no m'agrada embrutar-lo amb aquests fets, estic tan indignada que, per uns dies, vull deixar constància de la inutilitat d'alcalde que tenim, de la merda de gestió que està fent a la nostra ciutat, del robatori indiscriminat al que ens te sotmesos, de l'abús que fa del seu poder. ets un desastre, hereu, tu i tot el teu sèquit. tenim un desastre d'ajuntament, el pitjor que potser ha patit mai barcelona, aquella gran ciutat de fa un temps. gracies a tu, grandíssim cabró, la meva estimada ciutat s'ha convertit en un famer.
Mostrando entradas con la etiqueta indignació. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta indignació. Mostrar todas las entradas
lunes, 7 de septiembre de 2009
QUINA MERDA D'AJUNTAMENT TENIM?
fins aquí és la carta denúncia que he enviat a un diari i també la incidència que he posat a la web de l'ajuntament. no se'm permet més, si poso paraules "lletges" em censuren. civisme i llibertat per sobre de tot en aquesta gran societat. irònic. no se com no s'ennueguen amb aquestes paraules quan les diuen. però aixó és el meu blog, i tot i que no m'agrada embrutar-lo amb aquests fets, estic tan indignada que, per uns dies, vull deixar constància de la inutilitat d'alcalde que tenim, de la merda de gestió que està fent a la nostra ciutat, del robatori indiscriminat al que ens te sotmesos, de l'abús que fa del seu poder. ets un desastre, hereu, tu i tot el teu sèquit. tenim un desastre d'ajuntament, el pitjor que potser ha patit mai barcelona, aquella gran ciutat de fa un temps. gracies a tu, grandíssim cabró, la meva estimada ciutat s'ha convertit en un famer.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)