lunes, 7 de septiembre de 2009

QUINA MERDA D'AJUNTAMENT TENIM?

acabo d’informar a l'excelentísim ajuntament de bcn de que al carrer frança nº 2 hi ha una moto abandonada i trencada des de fa aproximadament dues setmanes. em sobta que, sent una àrea verda, els homenets uniformats que passegen habitualment pel barri multant els cotxes que no han pagat tiquet, no hagin informat de la incidència, ja que tots sabem l'alt grau de civisme del nostre ajuntament. ingènua de mi, vull creure que potser no l’han vist, així doncs, truco al telèfon del civisme per avisar, prenen nota i se m'anuncia que el plaç de retirada pot ser de 45 dies (més o menys els mateix marge del que jo disposo per si m'he oblidat del tiquet, oi?). ja sabem que ara tenen molta feina fent obres per tot arreu. Quan comento que els homenets podrien haver informat de la qüestió, se’m pregunta: la moto està dins l’àrea verda? aaaah! doncs a vegades si, a vegades no, depen del gamberro que la remeni aquell dia. és que l’anaven a multar per no tenir tiquet posat? és que el civisme i la responsabilitat dels homenets només funciona dins l’àrea verda? per què no tinc jo el mateix marge de dies per posar el tiquet? per què no puc pagar mensualment l’àrea verda? per què aquest ajuntament ho gestiona tot tan i tan malament?...

fins aquí és la carta denúncia que he enviat a un diari i també la incidència que he posat a la web de l'ajuntament. no se'm permet més, si poso paraules "lletges" em censuren. civisme i llibertat per sobre de tot en aquesta gran societat. irònic. no se com no s'ennueguen amb aquestes paraules quan les diuen. però aixó és el meu blog, i tot i que no m'agrada embrutar-lo amb aquests fets, estic tan indignada que, per uns dies, vull deixar constància de la inutilitat d'alcalde que tenim, de la merda de gestió que està fent a la nostra ciutat, del robatori indiscriminat al que ens te sotmesos, de l'abús que fa del seu poder. ets un desastre, hereu, tu i tot el teu sèquit. tenim un desastre d'ajuntament, el pitjor que potser ha patit mai barcelona, aquella gran ciutat de fa un temps. gracies a tu, grandíssim cabró, la meva estimada ciutat s'ha convertit en un famer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario