lunes, 23 de enero de 2012

ROBATORI LEGAL???


estic vivint aquests dies una situació contradictòria i, a la vegada, irritant i desconcertant.

contradictòria perque em trobo que, tot i que la nostra època es defineix pels grans avanços tecnològics a nivell comunicatiu, encara hi ha llocs no massa lluny de barcelona on no arriba cap mena de cobertura d’adsl o cosa que se li asembli que em permeti treballar i comunicar-me amb els meus clients via internet.

però la qüestió més sorprenent de totes, i és aquí on la meva indignació comença a crèixer, ha estat el següent: he visitat una botiga movistar per a consultar les posibilitats que tenia per a instalar adsl a casa meva. estic parlant de la província de lleida, a la zona del pallars jussà, molt a prop de la ciutat de tremp. per descomptat que la fibra òptica encara és desconeguda per aquelles contrades. però quan vull saber si em pot arribar l’adsl, m’informen de que la única manera de verificar-ho és fent la corresponent sol·licitud en ferm. em diuen, això sí, molt amablament, que quan el tècnic em vingui a instal.lar la línia, em dirà si aquesta és factible o no. la indignació comença quan pregunto si això te algun cost per a mi. em diuen que si m’instal·len la línia que jo decideixi contractar (posem 10 MG) i m’arriba només un 10% d’això, ja NO tinc cap dret a reclamar, i si em vull donar de baixa, hauré de pagar la corresponent penalització.

diuen que la llei els ampara, i que tenen tot el dret a fer això. però a mi em sembla un robatori, una estafa i una manca de responsabilitat i de respecte cap als seus clients. com pot ser que el nostre sistema legislatiu digui que és correcte i acceptable que una empresa, només donant el 10% del servei demanat, tingui tot el dret a cobrar-te el 100% de la despesa??? encara ara estic amb la boca oberta i cara de pànfila.

m’imagino el que em dirien els meus clients si m’encarreguen la maquetació d’una revista de 100 pàgines i jo els hi entrego només 10 de maquetades, juntament amb el total de la factura. o que passaria si vaig a comprar un kilogram de pomes però a la fruiteria només em donen mitja i em cobren el kilo sencer. oi que és totalment inimaginable i inacceptable??? doncs per què movistar te tot el dret de fer-ho i està amparat per la llei???

algú em pot informar sobre aquest tema???

2 comentarios:

  1. Doncs perquè movistar és de timofònica, i timofònica és d'espanya, i espanya és una caca.

    Però tens raó, els contractes amb les companyies telefòniques no són aigua clara i estàn redactats per matejar la perdiu amb tarifes planes i polles en vinagre (tarifa plana no significa un preu més baix, simplement que quan no és tarifa plana el preu és més alt).

    ResponderEliminar
  2. A ripoll l'adsl arriba a través del fil de vaca.

    ResponderEliminar