viernes, 30 de septiembre de 2011

LA CULTURA


fa uns dies, un amic em comentava que tenia aquest blog una mica oblidat. avui, passejant pel bosc de darrera de casa, amb la txapa, i gaudint de tota la natura que m'envoltava, m'ha vingut una bufada d'inspiració per a fer un breu escrit.

quants de nosaltres sabem la filmografia d'algun director de cinema? o coneixem l'últim grup de música indie del moment? o som fans d'un escriptor iranià poc conegut? podem parlar de fotografia, art, teatre, esports, política... alguns saben dir l'alineació del barça de cada temporada!!! estem informats de quasi bé tot, i la nostra cultura abarca un ampli ventall de coneixements. però... aquí ve la reflexió:

quants de nosaltres som capaços d'anomenar els tipus de plantes, ocells i arbres que ens envolten? feu la prova. és el nostre món, el que ens rodeja, el que sempre està i estarà, molt més permanent que qualsevol cantant o dissenyador de moda, i, en canvi, tenim un desconeixement total sobre ell. curiós, oi?

aquí us deixo una mostra... quants de vosaltres em sabeu dir el nom d'aquesta planta???

2 comentarios:

  1. Doncs...així de bones a primeres...la planta baixa, la planta on jo visc i la planta de dalt. Ah, i l'entresol!!

    Per cert, aquest amic no serà el mateix que aquell que no sap fer res més que criticar?

    ResponderEliminar
  2. :-D
    últimament està més positiu, res a dir de moment.

    ResponderEliminar